~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thursday, July 24, 2014

Handmade stand for my Jewlery! :)

Καλημέρα σας από την ηλιόλουστη Arles!

Πριν από λίγες ημέρες έψαχνα ''κάτι'' για να μπορώ να βάζω τα κοσμήματα που φτιάχνω και μελλοντικά ως στήριγμα σε κάποια έκθεση, παρουσίαση, κτλ.

Έτσι προμηθεύτηκα 3 κάδρα. Ένα μεγάλο και δύο μικρά, από ένα μεγάλο σουπερμάρκετ εδώ στη Γαλλία, σε πολύ καλές τιμές.
Είχα και ένα ύφασμα με λουλούδια - το αγαπημένο μου - αγορασμένο στην Arles, και σκέφτηκα ότι θα ντύσω αυτά τα καδράκια και θα τα κάνω το στήριγμα για τα κοσμήματά μου!





Το μεγάλο αποφάσισα να το ζωγραφίσω, γιατί το ύφασμα δεν θα με έφτανε, ήταν ένα πολύ μικρό κομμάτι.

Χρησιμοποίησα ακρυλικά χρώματα, σε αποχρώσεις του υφάσματος, και κόλλησα με την ατλακόλ στις γωνίες λίγο ύφασμα για να ταιριάζει με τα δύο μικρά καδράκια!

Ακόμα, πρόσθεσα μια δαντελίτσα προσφερόμενη από την κυρία Danielle, παλιά Arlesiènne που πουλάει στην αγορά του Σαββάτου πολύ παλιές δαντέλες και υφάσματα.. :) 

Τέλος, από την πίσω πλευρά - στο μέρος που κανονικά τοποθετούμε μια φωτογραφία- για να μπορώ να στερεώνω τα κοσμήματα, έβαλα ένα κομμάτι από ανακυκλώσιμο χαρτί. 











Τα δύο πιο μικρά τα έντυσα ολόκληρα με το ύφασμα, κόβοντάς το κάθε φορά και προσαρμόζοντάς το στην κάθε πλευρά και έπειτα το κόλλησα με ατλακόλ. Έβαλα και εδώ την μικρή δαντελίτσα, για να ταιριάζει! :)








Και να πως θέλω να παρουσιάζω τα κοσμήματά μου!




Να είστε καλά και καλές δημιουργίες! :)

Θεοδώρα


6 comments:

  1. Dat heb je heel mooi gemaakt, Theodora!
    Verschillend en toch bij elkaar passend.
    En je oorbellen zijn prachtig!

    Liefs, Gerry

    ReplyDelete
  2. Γλυκιά μου πανέμορφη παρουσίαση σαν τα κοσμήματα σου.Έχω ζήσει στη Γαλλία και είμαι σίγουρη ότι θα τα λατρέψουν Καλημέρα όλη μέρα φίλη μου χρυσοχέρα!

    ReplyDelete
  3. Γλυκιά μου πανέμορφη παρουσίαση σαν τα κοσμήματα σου.Έχω ζήσει στη Γαλλία και είμαι σίγουρη ότι θα τα λατρέψουν Καλημέρα όλη μέρα φίλη μου χρυσοχέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευαριστώ πολύ! Εκτιμούν πολύ εδώ το χειροποίητο και χαίρομαι πολύ! Να είστε καλά, φιλιά! :)

      Delete
  4. καλημέρα θεοδώρα!!!ρομαντικές κ vintage!!!απλά οι ιδανικές για να απογειώσουν τις δημιουργίες σου!!!!!πολλά φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια!!! να είσαι καλα!!! :)

      Delete