~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Monday, June 23, 2014

1st Summer Giveaway ~ 100 followers on Etsy!

Καλοκαιράκι και δωράκι, τι καλύτερο!?

Στο Etsy, ακολουθούν τις δραστηριότητες μου, τα αγαπημένα μου και το μαγαζάκι μου, ήδη 100 άτομα, και είπα να το γιορτάσω μαζί σας!






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





Μπορείτε να μεταβείτε στην σελίδα μου στο facebook και να ακολουθήσετε τα βήματα!!
~''like'' στη σελίδα, μοιραστείτε και σχολιάστε τη φωτογραφία!

'Η, αν δεν έχετε facebook, δεν πειράζει, μπορείτε και πάλι να συμμετέχετε !
~σχολιάστε την ανάρτηση και μοιραστείτε τον διαγωνισμό με τους αναγνώστες στο blog σας!

Ο νικητής μπορεί να διαλέξει ένα από τα παραπάνω κοσμήματα, ή να επιλέξει τη φόρμα του λουλουδιού που προτιμεί και το χρώμα που θέλει να είναι το λουλούδι του και εγώ θα το φτιάξω ειδικά για εκείνον! :)

*ισχύει μέρχι 30/06/2014*

Να είστε καλά και ανυπομονώ να δω ποιος θα είναι ο νικητής!

Με πολλή αγάπη,
Θεοδώρα

2 comments:

  1. Gefeliciteerd Theodora met je 100 volgers in de winkel!
    Ik vind de sieraden die je maakt prachtig. De roosjes, om te zoenen.
    Ik doe graag mee met de give-away, ik heb alleen geen facebook, maar ik zet het wel op mijn blog!
    Ik wens je heel veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    ReplyDelete
  2. ευχομαι να τους χιλιασεις!!!!!!!!!!!!και να εχει πολλες πολλεεες πωλησεις!!!!

    ReplyDelete