~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Friday, October 7, 2011

handmade fabric~fabric~fabric flowers! λουλούδια από ύφασμα

Το ύφασμα με έχει εξιτάρει τελευταία!

Έψαξα στο διαδίκτυο και βρήκα πάρα πολλά tutorials για υφασμάτινα λουλούδια! Σας παρουσιάζω τα πιο εύκολα και ενδιαφέροντα λουλούδια..και τα δικά μου χειροποίητα φυσικά! :-)

Art in... by Theodora



~ Λουλούδια από τσόχα:











~ Λουλούδια από ύφασμα:























Τα χειροποίητα λουλούδια μου:







Γρήγορα και εύκολα, από την δημιουργό του site : Ruffles & Stuff!

Καλή δημιουργία!






5 comments:

  1. πανέμορφα πόσο θα ήθελα να μάθω να φτιάχνω!! κάποια φαίνονται εύκολα, ίσως δοκιμάσω αν και με τη βελόνα είμαι μονίμως μαλωμένη!
    Σοφία

    ReplyDelete
  2. Σοφια αν δοκιμασεις αυτα που εφτιαξα και εγω, απο το site Ruffles & Stuff, θα δεις οτι δεν χρειαζεται βελονα, αλλα μονο κολλα! και φτιαχνετε σε 10 λεπτα! :):)

    ReplyDelete
  3. Οριστε!τωρα θελω να φτιαξω λουλουδια + να ψαξω να βρω υφασματα!!τι ομορφα λουλουδια!! πολυ ομορφα πραγματα γενικα!!τωρα που σε βρηκα... :-))

    ReplyDelete
  4. Πολύ όμορφα Θεοδώρα μου!!Μπράβο σου!!!!!

    ReplyDelete
  5. Πολύ όμορφα. Τώρα τελευταία εχω κολλήσει και εγώ με τα λουλούδια από ολόμαλλη τσόχα. Τα υφασμάτινα όμως νομίζω ότι είναι πιο όμορφα γιατί μπορείς να εχεις πολλές επιλογές χρωμάτων. Μπράβο σου!!

    ReplyDelete