~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Monday, February 28, 2011

Φτιάξε μόνος σου, τη θήκη για το κινητό σου!



Έψαχνα λοιπόν στο Internet, να αγοράσω μια θήκη κινητού. Κοιτούσα τα σχέδια...όμορφα σχέδια. Κοιτούσα τιμές....!?!?!?? Για να αγοράσεις μια θήκη για κινητό, θα χρειαστούν πάνω από 15 ευρώ! Και επειδή εγώ είμαι υπέρ της άποψης..φτιάξ' το μόνος σου..είπα, ε αυτό θα κάνω!! 


Θα φτιάξω μόνη μου, την θήκη για το κινητό μου!


Εδώ είναι η θήκη που βρήκα... 

Και εδώ, η θήκη που έφτιαξα!




Και έγινε πολύ απλά και φθηνά!!

  • Αρχικά, πρέπει να βρούμε ένα ύφασμα με σχέδια ή χωρίς. Το ύφασμα θα πρέπει να είναι κάποιο παχύ είδος, όπως για παράδειγμα δέρμα ή τσόχα. 
  • Εάν έχουμε στο σπίτι κάτι παλιό, το χρησιμοποιούμε! Εάν όχι, αγοράζουμε στα μαγαζιά με υφάσματα, ή και στα μαγαζιά με είδη χόμπυ, πάντα κάτι θα βρεις!
  • Έπειτα, μετράμε τις διαστάσεις του κινητού που έχουμε. Τα κινητά μας ή τα MP3 Player μας συνήθως είναι τετραγωνισμένα, και έτσι το μόνο που έχουμε να δούμε, είναι πόσο μεγάλο ή πόσο μικρό τετράγωνο πρέπει να κόψουμε!
  • Προσέχουμε πολύ όταν είναι να κόψουμε το ύφασμά μας, να αφήσουμε λίγα χιλιοστά περιθώριο για τις ραφές.Όταν παρατηρήσουμε ότι το μέγεθος είναι το ιδανικό, κόβουμε!
  • Για την ραφή: Εγώ, δεν διαθέτω μηχανή ραπτικής, και έτσι το έκανα στο χέρι! Σίγουρα με πήρε λίγη παραπάνω ώρα, αλλά το αποτέλεσμα, είναι το ίδιο! Ράβουμε από την μεριά που είναι και το σχέδιο-όχι από την ανάποδη!- και ράβουμε το κάτω-το δεξιά-το αριστερά μέρος και το πάνω το αφήνουμε ανοιχτό.

Και η θήκη για το κινητό μας, είναι έτοιμη!! :)

E, πείτε μου...δεν είναι πολύ καλύτερη από την αγορασμένη!!? Με απλά υλικά, το πολύ 5 ευρώ, και λίγο από το χρόνο μας!

Καλή επιτυχία με την δικιά σας!

11 comments:

  1. Πολύ όμορφη, ειδικά το σχέδιο στο ύφασμα.Αν δεν έλεγες ότι την έραψες στο χέρι, ούτε που θα το πρόσεχα.Μπράβο σου.

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστώ, να είσαι καλά! :)

    ReplyDelete
  3. Μπράβο Θεοδώρα!!! Αξιοπρεπέστατη η θήκη σου και γουστόζικο το σχέδιο!!!
    Ειδες τι ωραία που τα φτιάχνουμε μόνες μας?

    ReplyDelete
  4. Σε ευχαριστώ! Αυτό λέω και εγώ...!Τι είναι μπροστά στο χειροποίητο τα αγορασμένα..

    ReplyDelete
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ....ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...

    ReplyDelete
  6. μπράβο σου , πολύ όμορφη!!!
    εγώ αγόρασα λιλά δερματίνη και φούξια τσόχα. ελπίζω να βγεί καλούλα. στα υφάσματα βρήκα λίγο πρόβλημα γιατί ήταν πολλά μονόχρωμα..

    ReplyDelete
  7. Ευχαριστώ!!! το ύφασμα είναι λίγο δύσκολο..εγώ συνηθίζω να πηγαίνω στις μοδίστρες και τους παίρνω όποιο άχρηστο ύφασμα έχουν (και με σχέδια φυσικά!), το οποίο για εμένα είναι αρκετό -και καθόλου άχρηστο!- για τέτοιες κατασκευές!

    ReplyDelete
  8. Δεν το ειχα σκεφτει!!!πολυ καλο!!!γιατι οντως οι θηκες ειναι λιγο ακριβες!!

    ReplyDelete
  9. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ, ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ...

    ReplyDelete
  10. πολυ ομορφο μπλογκ με πολυ ωραιες οδηγιες και ιδεες! καλως σε βρηκα

    ReplyDelete