~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tuesday, November 23, 2010

Η δημιουργικότητα πηγάζει από όλους μας...!

Καλησπέρα!!!
Εδώ και καιρό ήθελα να ασχοληθώ περισσότερο με το blog μου και να μεταδώσω όλη αυτήν την αγάπη μου για τη δημιουργία και την τέχνη!

Το να δημιουργείς....δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται!Βλέπουμε κοσμήματα και δημιουργήματα και αναρωτιόμαστε ''μα πως το έκανε αυτο;'' και όμως...όλα είναι θέμα φαντασίας. Ο κάθε άνθρωπος μπορεί να δημιουργήσει. Ο κάθε άνθρωπος μπορεί να ασχοληθεί με την τέχνη! Είτε σε μεγαλύτερο βαθμό, είτε σε μικρότερο, ο καθένας από εμάς είναι ικανός να ''καλλιτεχνήσει'' με τα δικά του χέρια, με την δική του φαντασία.
 'Ενα από τα όνειρά μου, είναι να διδάξω στους ανθρώπους, μικρούς και μεγάλους, πως το χειροποίητο, μπορεί ο καθένας να το κάνει. ΟΛΟΙ είμαστε ικανοί να δημιουργήσουμε. Και αυτό το λέω, γιατί έχω δει άτομα να λένε ''εγώ δεν μπορώ να το κάνω αυτό'' αλλά τελικά είναι θέμα θέλησης και όχι ικανότητας. Στην πραγματικότητα όλοι διαθέτουμε το ταλέντο της δημιουργίας... απλώς δεν το καλλιεργούμε.

 Για εμένα, το να ασχολείσαι με την τέχνη, είναι ένα από τους τρόπους για να χαλαρώνεις και να ξεχνάς τα προβλήματά σου. Ένας τρόπος ψυχοθεραπείας. Αυτός που με έκανε να σκέφτομαι με αυτήν την λογική, είναι και ο μέντορας μου στην τέχνη-αλλά και δασκάλα μου, η κ.Αναστασία Κασιάδη. Χρωστάω τεράστια ευγνωμοσύνη σε αυτόν τον άνθρωπο, γιατί με έκανε να καταλάβω, πως η δημιουργικότητα, πηγάζει από όλους μας... σημασία έχει ο τρόπος με τον οποίο θα την αξιοποιήσεις!

Είμαι υπέρ της φράσης ''φτιάξ' το μόνος σου''. Κάθε ένα δημιούργημα, είναι και μια ολόκληρη ιστορία. Το πόσο κουράστηκες για να φτάσει από ένα επίπεδο 0 σε ένα τελειωτικό επίπεδο, το πόσο σκέφτηκες πώς θα είναι καλύτερο-τί πρέπει να προσθέσω, τι να αφαιρέσω-ποιά χρώματα ταιριάζουν καλύτερα- είναι μια διαδικασία καθαρά προσωπική! Για κάθε τι που φτιάχνω, έχω κουραστεί, αλλά το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο από κάτι αγοραστό. Είναι μοναδικό. Και χαίρεσαι να λες ''το έφτιαξα μόνος μου''. Είναι καλύτερο από το να βλέπεις χιλιάδες όμοια κοσμήματα-χειροτεχνήματα φορεμένα σε όλους τους ανθρώπους. Φτιάχνεις κάτι, σύμφωνα με τα δικά σου θέλω, σύμφωνα με την δική σου φαντασία και σίγουρα με τα δικά σου χέρια. Τίποτα δεν είναι τυποποιημένο!

Τέχνη και δημιουργικότητα......όλοι μπορούμε να αφεθούμε σε αυτές τις δύο λέξεις!

No comments:

Post a Comment